Despre mine/ About me

         Mă numesc Dana și sunt o persoană empatică.  ,,Microbul” călătoriilor l-am dobândit în copilărie, datorită tatălui meu care ne aduna în bucătărie cu o hartă a României pe masă:  ,,Vara aceasta unde mergem?” Să scriu despre călătoriile mele este o mare provocare. Mi-a luat ceva timp ca să îmi fac curaj.  Încerc să scriu cât mai succint, dar cuprinzător. Sper să găsiți lucruri interesante și folositoare în articolele mele! Călătorii vesele și pline de experiențe frumoase!

       My name is Dana and I’m an empathic person. I acquired the “microbe” of  traveling during my childhood due to my father who gathers us in the kitchen with a map of Romania on the table: “Where  do we travel this summer ?” Writing about my travels is a great challenge. It took me a while to encourage myself. I try to write as succinctly and comprehensively as possible. I hope you find interesting and useful things in my articles! I wish you joyful trips and beautiful experiences!

 

 

2 comments

Leave a Reply

